Możesz ocenić pracę Urzędu Miasta
9 Września 2011Od września br. ruszył w knurowskim magistracie II etap procedury mającej na celu pomiar stopnia zadowolenia klienta zewnętrznego z funkcjonowania Urzędu Miasta.
Gmina Knurów wdrażając System Zarządzania Jakością w oparciu o normę ISO PN-EN ISO 9001:2009 przyjęła zasadę, że nadrzędnym celem Urzędu jest sukcesywne podnoszenie jakości świadczonych usług oraz wychodzenie na przeciw potrzebom klientów. Dlatego też corocznie na terenie Urzędu Miasta Knurów i za pomocą internetu, prowadzone jest badanie zadowolenia Klienta Zewnętrznego w formie ankiety.
Wszyscy klienci Urzędu mają prawo wypełnić ankietę (anonimowo) i wyrazić w niej swoją opinię na temat poziomu jakości naszych usług. Po zakończeniu pierwszego etapu, który trwał od kwietnia do czerwca br. i przerwie wakacyjnej, obecnie ruszyła II tura, która potrwa do 30 czerwca 2012r.
Ankiety są dostępne w Wydziałach Urzędu, tak więc przy okazji załatwiania spraw w Urzędzie zapraszamy Państwa do ich wypełnienia (wypełnienie ankiety jest dobrowolne i anonimowe), a nastepnie do wrzucenia ich do specjalnych „Skrzynek” ustawionych w holu głównym na parterze budynku przy ul. Ogana 5 oraz w Ratuszu przy ul. Niepodległości 7.
Ankietę można także wypełnić on-line lub pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Knurów i po wypełnieniu przesyłać na jeden z wymienionych adresów e-mail: , ,
więcej na ten temat tutaj.